Dvojitá značka ´príroda´.

Príroda je široký pojem. Vzbudzuje rôzne asociácie. V modernej-post modernej, transhumánnej dobe, ktorá dnes nestala je ´príroda´ hlavne značkou. Značkou, ktorá predáva. Ľudia, ktorí serú na prírodu na celej čiare vyrábajú ´prírodné produkty´.  Častokrát distribúcia, predaj, alebo samotný obsah týchto produktov tvoria veľkú záťaž na prírodu tj na ´životné prostredie´ a z dlhodobého hľadiska nie sú udržateľné. Čo, ale je to ´dlhodobé hľadisko´ a udržateľnosť? Tak ako po narkotikách dopyt a ponuka ide ruka v ruke, keď sa po niečom ľudia zháňajú tak sa nájde niekto kto to dodá aj na trhu s ´prírodnými produktmi´ je to obdobné. Preto ´trvalá udržateľnosť´ sa pýtam sa týka ´človeka´, alebo ´prírody´? Lebo to zdá sa mi nie je celkom jedno a to isté.  Udržať človeka dneška je pre prírodu ťažká úloha. Trvalá udržateľnosť človeka, ktorý chce mať všetok komfort moderných technológií, stravu a výživové doplnky z druhého konca sveta, vždy sa chce inovovať a modernizovať a úmerne tomu zaťažovať Zem.

S migrantami, ktorí predstavujú riziko bezpečnostné, ktorí sú na jednej strane zlatou baňou pre moderný totálne skorumpovaný a komerciou prežratý svet, ktorý ako molitan hmoty pokrytectva neprepúšťa svetlo na druhej pre prírodu znamenajú obrovskú záťaž, keď sa požaduje aby im bol sprostredkovaný ´západný životný štýl´, keď sa týto negramotní stagnáti, ktorí by mali stáť pri lopate a tvrdej robote doma vo svojich krajinách dožadujú ľudských ´práv´ západného človeka na ´konzum´, ´nadmernú spotrebu zdrojov´, ´technologické otroctvo´,´biele ženy´, ktoré im v žiadnom prípade nemôžu patriť, a nesmú patriť tak vieme, že prírode sa blíska na horšie časy. Je to hotový útok na prírodu,  ktorá sa berie ako surovinová baňa pre ľudí a tých, ktorí ich k nej pustia.

Či to budú žraločie plutvy, alebo vajcia sibírskeho tygra. Tvrdému biznisu so značkou ´príroda´ je to jedno. To isté platí v prípade migrantských stagnátov, ktorí sú výnosným biznisom už teraz a čo ešte keď sa z nich vychovajú slušní konzumenti? Slušní týto mohamedovi paraziti budú ťažko, ale konzumenti budú isto dobrí a kšeft s nimi je hotový zlatý dol. Príroda je značka a svet biznisu sa točí okolo tejto značky. Nám hlupáčikom sa hovorí, že ide o ´recykláciu, šetrenie zdrojov, a stále menej prostredie zaťažujúce obaly´, kým zberba, ktorá prírodu šťaví na absolútnu dreň sa kúpe v zlate, a celý biznis ide ako švajčiarske hodinky, kým milióny mongoloidných retardov si myslia, že hádzaním smetia do rôzne farebných košov pomáhajú zastaviť ničenie Zeme, alebo tých, ktorí na úkor ich úbohosti  sú v miliardách!!

Nie tým, že nemrdám deti v predškolskom veku do zadku rozhodne nebojujem proti pedofílii, a presne tak tým, že hádžem obaly do rôznych košov nezastavujem absolútny dranc Zeme na absolútnu dreň. Hodnoty treba prehodnotiť, a fakty treba prehodnotiť. My ľudia sme stádo, lebo postrádame autonómiu. Ale čo je to autonómia? Autonómia je to, že nám patrí Zem z, ktorej žijeme. Pokiaľ medzi nami a Zemou stojí štát, ktorý chce dane, ktorý nás zdiera, do, ktorého služieb sme sa ako diablovi upísali, dokiaľ náš vzťah k prírode je medializovaný skurvencami ako Zuckenberg a Fejzbuk tak naša autonómia je zapredaná. Totálne skorumpovaný a pokrytecký svet nás má v úplnej hrsti.

Pre nich znamená príroda značku, ktorá vynáša a pre nás? Značku, ktorá zotročuje. Zotročuje  takto ´kupuj ekoobaly´,´kupuj v bezobalových obchodoch´, kupuj´ eko auto´, ´eko benzín´, ´eko-kokot eko-piča´. Jebem vaše ekokoty, a eko piče. Serem na vašu recykláciu, aby som za bordeľ ktorý kupujem platil dvojitú cenu, lebo vy sa máte stonásobne lepšie ako ja. A značka´príroda´ má svoju odvrátenú tvár, ktorá je mojou tvárou, aby vás tá zožrala tak ako vy nehanebne vyžierate prírodu na každom fronte; ako sekáte, zabíjate, mučíte, pálite, znečisťujete, zamorujete, aby ste my ten bordeľ predali v eko obale, alebo v inej sračke mne je jedno a to isté.

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *